+48 33 496 02 00

Dotacje na własny biznes - dla Czechowic-Dziedzic (II edycja)

3.03.2021

Zapraszamy na spotkanie informacyjne on-line dotyczące projektu „Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II”.

Spotkanie odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Google Meet, w czwartek 11.03.2021 o godzinie 10:00.

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.03.2021

Informujemy, że od 15 marca do 26 marca 2021 r., można składać dokumenty rekrutacyjne (Formularz Rekrutacyjny) do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach- Dziedzicach II".

Formularz Rekrutacyjny oraz Regulamin Rekrutacji Uczestników znajduje się w załącznikach na dole strony.

Osobiście dokumenty można składać w:

- Biurze Projektu: Stowarzyszenie „Bielskie Centrum Przedsiębiorczości” ul. Cieszyńska 367, Bielsko-Biała w godzinach otwarcia biura – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

- Siedzibie Partnera Projektu: na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1 w godzinach pracy Urzędu: od poniedziałku do środy 7.30 – 15.30, w czwartki 7.30-17.30 oraz w piątki 7.30 -13.30.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z partnerem Gminą Czechowice-Dziedzice od stycznia 2021r. rozpoczęło realizację projektu „Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II” w ramach Poddziałania 7.3.3. „Promocja samozatrudnienia" Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Projekt skierowany jest wyłącznie do mieszkańców Gminy Czechowice-Dziedzice.


Jego głównym celem jest kompleksowe wsparcie działań zmierzających do rozwoju przedsiębiorczości i samozatrudnienia 27 (18 kobiet/ 9 mężczyzn) przedsiębiorczych osób powyżej 30r. życia, niepracujących i należących do jednej z kategorii:

- kobiet w szczególności powracających po przerwie związanej z urodzeniem dziecka,

- osób powyżej 50 roku życia,

- o niskich kwalifikacjach

- osób z niepełnosprawnościami 

- osób długotrwale bezrobotnych

oraz osób ubogich pracujących lub pracujących na umowach krótkoterminowych i cywilnoprawnych (do 120% minimalnego wynagrodzenia)

 

(z wyłączeniem osób odbywających karę pozbawienia wolności).

 

Uczestnicy projektu: wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach, skorzystają z bezpłatnego doradztwa przed i po rozpoczęciu działalności gospodarczej, uzyskają bezzwrotną dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej 23 050 zł, uzyskają wsparcie finansowe w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej do 2.600,00 zł miesięcznie.

 

Informacje pod nr tel.: 699 710 063; 33 496 02 00

W dniu 24.12.2020 BCP nieczynne.

 

 

W dniu 24.12.2020 Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości będzie nieczynne.

Dotacje na rozpoczęcie działalności dla mieszkańców Bielska-Białej

 

2021-02-01

Zapraszamy na spotkanie informacyjne on-line dotyczące projektu „Twoja firma – mostem do sukcesu!” realizowanego przez Miasto Bielsko-Biała wraz ze Stowarzyszeniem Bielskie Centrum Przedsiębiorczościw ramach Poddziałania 7.3.3. „Promocja samozatrudnienia".

Spotkania odbędą się za pośrednictwem aplikacji Google Meet, w dwóch terminach:

8.02.2021 godzina 15:00

9.02.2021 godzina 9:00

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. wraz ze wskazaniem jednego z podanych terminów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-01-27

Informujemy, że od 4 lutego do 19 lutego 2021 r., można składać dokumenty rekrutacyjne do projektu "Twoja firma – mostem do sukcesu".

 

Rekrutacja w ramach projektu będzie prowadzona w 4 etapach:

  • ETAP 1: nabór dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 2: ocena formalna Formularzy rekrutacyjnych,
  • ETAP 3: ocena merytoryczna Formularzy rekrutacyjnych,
  • ETAP 4: rozmowa z doradcą zawodowym.

 

Dokumenty rekrutacyjne można składać zgodnie z zapisami Regulaminu Rekrutacji Uczestników.

Osobiście dokumenty można składać w Biurze projektu (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 33 497-14-91)  - Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, pokój 227.

 

Biuro projektu otwarte:
poniedziałek:              7.30 –15.30,
wtorek:                       7.30 –18.00,
środa:                         7.30 –15.30,
czwartek:                    7.30 –18.00,
piątek:                         7.30 –13.00

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Miasto Bielsko-Biała

wraz ze Stowarzyszeniem Bielskie Centrum Przedsiębiorczości

rozpocznie realizację projektu „Twoja firma – mostem do sukcesu!”

w ramach Poddziałania 7.3.3.

„Promocja samozatrudnienia"

 

 

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Głównym celem projektu jest kompleksowe wsparcie działań zmierzających do rozwoju przedsiębiorczości i samozatrudnienia 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. os. powyżej 50r.
życia, kobiety, os.niepełnosprawne,os.długotrwale bezrobotne,os.o niskich kwalifikacjach  – mieszkańców Bielska-Białej.

 


Wszyscy uczestnicy projektu:

  • wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach,
  • skorzystają z bezpłatnego doradztwa,
  • uzyskają bezzwrotną dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej do
    23.050,00 zł,
  • uzyskają wsparcie finansowe w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej do 2.600,00 zł miesięcznie.

 

Harmonogram projektu:

Rozpoczęcie projektu planowane jest na pierwszy kwartał 2021. 

Szczegóły będą znane wkrótce.

Informacje pod nr tel.: 699 710 063; 33 496 02 00

 

Attachments:
Download this file (ETAP1 Regulamin rekrutacji uczestników.pdf)ETAP1 Regulamin rekrutacji uczestników.pdf[ ]Super User444 kB
Download this file (ETAP1 Zal_1 Formularz rekrutacyjny.doc)ETAP1 Zal_1 Formularz rekrutacyjny.doc[ ]Super User872 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_2 karta oceny.pdf)ETAP1 zal_nr_2 karta oceny.pdf[ ]Super User335 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_3 karta_oceny_merytorycznej.pdf)ETAP1 zal_nr_3 karta_oceny_merytorycznej.pdf[ ]Super User265 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_4 karta oceny rozmowy.pdf)ETAP1 zal_nr_4 karta oceny rozmowy.pdf[ ]Super User203 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_5 zbiorcze_zestawienie_przyznanych_punktow.pdf)ETAP1 zal_nr_5 zbiorcze_zestawienie_przyznanych_punktow.pdf[ ]Super User185 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf)ETAP1 zal_nr_6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf[ ]Super User208 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_7 Opis_sektorow_wykluczonych.pdf)ETAP1 zal_nr_7 Opis_sektorow_wykluczonych.pdf[ ]Super User951 kB
Download this file (ETAP2 Regulamin przyznawania środków.pdf)ETAP2 Regulamin przyznawania środków.pdf[ ]Super User428 kB
Download this file (ETAP2 Zal._10_Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf)ETAP2 Zal._10_Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf[ ]Super User149 kB
Download this file (ETAP2 Zal._11_Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._11_Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User218 kB
Download this file (ETAP2 Zal._12_Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._12_Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User217 kB
Download this file (ETAP2 Zal._13_ Wzór umowy pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._13_ Wzór umowy pomostowe.pdf[ ]Super User289 kB
Download this file (ETAP2 Zal._14_Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._14_Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf[ ]Super User300 kB
Download this file (ETAP2 Zal._15_Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf)ETAP2 Zal._15_Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf[ ]Super User114 kB
Download this file (ETAP2 Zal._16_Wzor_zaswiadczenia_o_pomocy_de_minimis.pdf)ETAP2 Zal._16_Wzor_zaswiadczenia_o_pomocy_de_minimis.pdf[ ]Super User100 kB
Download this file (ETAP2 Zal._1_Biznesplan.pdf)ETAP2 Zal._1_Biznesplan.pdf[ ]Super User309 kB
Download this file (ETAP2 Zal._2_Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf)ETAP2 Zal._2_Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf[ ]Super User191 kB
Download this file (ETAP2 Zal._3_Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf)ETAP2 Zal._3_Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf[ ]Super User190 kB
Download this file (ETAP2 Zal._4_Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf)ETAP2 Zal._4_Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf[ ]Super User199 kB
Download this file (ETAP2 Zal._5_Zbior_oswiadczen.pdf)ETAP2 Zal._5_Zbior_oswiadczen.pdf[ ]Super User191 kB
Download this file (ETAP2 Zal._6_Karta oceny biznesplanu.pdf)ETAP2 Zal._6_Karta oceny biznesplanu.pdf[ ]Super User312 kB
Download this file (ETAP2 Zal._7_Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf)ETAP2 Zal._7_Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf[ ]Super User323 kB
Download this file (ETAP2 Zal._8_Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._8_Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User259 kB
Download this file (ETAP2 Zal._9_Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._9_Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf[ ]Super User152 kB
Download this file (wzór druku US-7.pdf)wzór druku US-7.pdf[ ]Super User81 kB
Download this file (wzór zaświadczenia ZUS.pdf)wzór zaświadczenia ZUS.pdf[ ]Super User1087 kB

BCP PRACA ZDALNA

Szanowni Państwo!

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 („koronawirusa”),
od 16 marca 2020 r. do odwołania,
pracownicy Stowarzyszenia Bielskie Centrum Przedsiębiorczości 
będą świadczyli pracę zdalną

 

 

Jednocześnie zapraszamy Państwa serdecznie do kontaktu telefonicznego
oraz elektronicznego.

tel. 33 496 02 00,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Informacja dot. kontaktu do poszczególnych projektów znajduje się na stronach tych projektów (zakładka "PROJEKTY UNIJNE -> REALIZOWANE PROJEKTY")

Godziny otwarcia 24.12.2019

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, iż w dniu 24.12.2019 Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości będzie nieczynne.

 

 

Pożyczki NA START (0,25%)

 

Szanowni Państwo Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości w Bielsku-Białej uprzejmie informuje, że  w swojej  ofercie posiada nową preferencyjną pożyczkę unijną na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Środki Finansowe Funduszu POŻYCZKA NA START w kwocie :

  • 24 858 850,30 zł  pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020), Oś priorytetowa VII, Działania 7.5 - Wsparcie osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej poprzez instrumenty finansowe, Cel szczegółowy -  Rozwój przedsiębiorczości i samozatrudnienia
  • 4 717 050,41 zł pochodzą ze środków własnych Stowarzyszenia Bielskie Centrum Przedsiębiorczości.

 

WARUNKI FINANSOWE POŻYCZKI

  • Maksymalna kwota udzielanej pożyczki wynosi 120 000 zł (100.000 zł ze środków EFS w ramach RPO WSL 2014-2020)
  • Oprocentowanie pożyczki jest stałe i wynosi 0,25%,
  • Maksymalny okres spłaty pożyczki wynosi 7 lat (84 miesiące), przy karencji w spłacie rat do 12 miesięcy.
  • Pożyczka może być przeznaczona na cele inwestycyjne lub obrotowo - inwestycyjne bezpośrednio związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej,
  • Pożyczka nie może być przeznaczona na finansowanie zakupów o charakterze konsumpcyjnym,
  • Fundusz nie pobiera opłat związanych z udzieleniem oraz standardową obsługą pożyczki,
  • Udzielenie pożyczki nie wymaga posiadania wkładu własnego

 

KTO MOŻE SIĘ UBIEGAĆ O POŻYCZKĘ?

O wsparcie pożyczkowe MOGĄ ubiegać się osoby fizyczne spełniające łącznie podane poniżej warunki:

  • planują uruchomić działalność gospodarczą na terenie województwa śląskiego,
  • są bezrobotne, bierne zawodowo ,
  • ukończyły 30 rok życia i nie były karane za przestępstwa skarbowe oraz korzystają w pełni z praw publicznych i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
  • nie posiadały zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o udzielenie pożyczki,
  • nie korzystają równolegle z innych środków publicznych, w tym zwłaszcza środków Funduszu Pracy, PFRON, PROW oraz środków oferowanych w ramach EFS, związanych z podjęciem oraz prowadzeniem działalności gospodarczej

 

Rozszerzona grupa docelowa, do której kierowane jest wsparcie pożyczkowe w ramach działania 7.5 obejmuje osoby w wieku 30+, które stanowią osoby:

  • reemigranci - do tej grupy zaliczani są również repatrianci,
  • imigranci (w tym osoby polskiego pochodzenia),
  • osoby ubogie pracujące,
  • osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny,
  • osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno -prawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają wysokości minimalnego wynagrodzenia.

 

NA JAKIE CELE MOŻNA PRZEZNACZYĆ POŻYCZKĘ?

  • adaptację, remont, modernizację budynków i budowli produkcyjnych, usługowych i handlowych,
  • zakup maszyn i urządzeń, w tym również środków transportu (z wyłączeniem określonym w § 3 pkt. 4 Regulaminu Funkcjonowania Funduszu Pożyczka na Start),
  • zakup oprogramowania informatycznego, licencji i innych praw na dobrach niematerialnych,
  • zakup surowców, materiałów, produktów oraz towarów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,
  • wydatki na promocję działalności gospodarczej, przy czym wydatki te nie mogą stanowić jedynego celu pożyczki
  • bieżące koszty działalności gospodarczej (np. czynsz, księgowość, paliwo, media)

 

WARUNKI UZYSKANIA POŻYCZKI

  • realny pomysł przedsięwzięcia,
  • przedstawienie wiarygodnego zabezpieczenia (hipoteka nieruchomości, poręczenia, zastaw)
  • podstawą ubiegania się o wsparcie pożyczkowe jest złożenie kompletu dokumentów, na które składają się:
    • wniosek o udzielenie pożyczki na rozpoczęcie działalności gospodarczej
    • biznes plan wg wymaganego wzoru
    • zaświadczenie z UP z okresem rejestracji jako osoby bezrobotnej / poszukującej pracy lub zaświadczenie z ZUS potwierdzające nieodprowadzanie składek z tytułu zatrudnienia dla osób niezarejestrowanych w UP
    • zaświadczenie z ZUS dla osoby biernej zawodowo (emeryt, rencista, urlop wychowawczy)
    • dokumenty potwierdzające zabezpieczenie pożyczki
    • pozostałe załączniki

  

WYMAGANE DOKUMENTY DO  WYPEŁNIENIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

(NAJEDŹ NA WYBRANY DOKUMENT I KLIKNIJ DO POBRANIA)

 

1. Wniosek pożyczkowy

2. Biznesplan

3. Zaświadczenie o zatrudnieniu i  oświadczenie majątkowe poręczyciela

4. Oświadczenie RODO (dokument wypełnia: wnioskodawca, współmałżonek wnioskodawcy, każdy poręczyciel i jego współmałżonek)

5. Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis

6. Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis

7. Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy de minimis

8. Upoważnienie do bazy InfoMonitor (dokument wypełnia: wnioskodawca, każdy poręczyciel)

9. Wzór tabeli finansowej-wniosek pożyczkowy 


DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE ZABEZPIECZENIE MAJĄTKOWE:

 

 1. Na nieruchomościach:

  • dom, mieszkanie, działka budowlana - aktualny odpis z księgi wieczystej z Sądu,
  • zdjęcia nieruchomości lub operat szacunkowy (w przypadku nieruchomości gruntowej niezabudowanej konieczny jest wypis z planu zagospodarowania lub inny dokument potwierdzający, że jest to działka budowlana).

Wartość nieruchomości musi stanowić min. 150% wartości pożyczki

 

2.  Na ruchomościach:

  • pojazdy, urządzenia i maszyny, inne środki trwałe,
  • zdjęcia przedmiotu, szczegółowy opis przedmiotu 
  • potwierdzenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC/AC/NW.

Wartość ruchomości musi stanowić min. 200% wartości pożyczki

 

 

DOKUMENTY INFORMACYJNE

 

1. Regulamin projektu 

2. Wzór umowy pożyczki

3. Tabela opłat i prowizji 

4. Opis grupy docelowej pożyczki na start

5. Oświadczenie o zakupionych używanych środkach trwałych

 

 

Wniosek można składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Bielskiego Centrum Przedsiębiorczości lub pocztą tradycyjną pod adresem:

 

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości

 

Fundusz Pożyczkowy

 

43-382 Bielsko-Biała ul. Cieszyńska 367 II piętro, pokój 303

 

Z pytaniami dotyczącymi pożyczek prosimy dzwonić pod numery telefonów:

 

- 33 496 02 40, 33 496 02 20, 502 483 753

 

Do wstępnej weryfikacji można przesłać wniosek i biznes plan na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 logo

  

Polecają nas:

http://rpo.slaskie.pl/czytaj/if_wsparcie_pozadotacyjne_010218

 

 

Weekend majowy

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, iż w dniu 02.05.2019 Stowarzyszenie Bielskie Centrum przedsiębiorczości (a tym samym wszystkie realizowane projekty) będzie nieczynne.

Zapraszamy ponownie po weekendzie majowym.

Klauzula informacyjna monitoring

Klauzula informacyjna w zakresie monitoringu wizyjnego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich i danych osobowych jest Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Cieszyńska 367; 43-382 Bielsko-Biała, kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  2. Twoje dane osobowe z monitoringu będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu

a)      zapewnienia  bezpieczeństwa i ochrony mienia w oparciu o uzasadniony interes Administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. f RODO,

b)      zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia na podstawie przepisów prawa tj. art.  22 ² ustawy kodeks pracy

  1. Administrator przetwarza Twój wizerunek.
  2. Odbiorcami Twoich  danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  3. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt 3 będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, chyba że zapis monitoringu obejmuje  zdarzenie, w związku z którym może zostać wszczęte postępowanie – wówczas dane będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
  5. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  6. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  7. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

 

Brak możliwości złożenia wniosków w POP Bielsko-Biała

Uprzejmie informujmy, że w związku z dużą liczbą złożonych wniosków w Punkcie Obsługi Przedsiębiorcy w Bielsku-Białej, a co za tym idzie koniecznością i techniczną możliwością ich rozpatrzenia, w terminie od 04 do 08 czerwiec 2018 r.  POP Bielsko-Biała nie będzie przyjmował wniosków.

 

Jednocześnie informujemy, że nabór w projekcie „Centrum Usług Rozwojowych w województwie śląskim. Wsparcie na rzecz MSP i ich pracowników” nie został zawieszony. Wnioski można składać w pozostałych punktach, których adresy i godziny otwarcia dostępne są na stronie https://www.operatorpsf.pl/kontakt/ .

 

Ponadto informujemy, że godziny otwarcia POP Bielsko-Biała nie zmieniają się. Punkt będzie otwarty w godzinach 8.00-18.00  - Z WYJĄTKIEM 5 CZERWCA.

 

Z przyczyn technicznych w dniu 05 czerwca Punkt Obsługi Przedsiębiorcy będzie czynny w godzinach 8.00-13.00.



43-382 Bielsko-Biała, ul.Cieszyńska 367 | tel.: 33 / 49 60 200 | fax : 33 / 49 60 222 | e-mail: stowarzyszenie(@małpa)bcp.org.pl