Spotkanie „Fundusze Europejskie na podnoszenie kwalifikacji dla osób fizycznych oraz przedsiębiorców i ich pracowników”

 

 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Bielsku-Białej zaprasza  na spotkanie informacyjne „Fundusze Europejskie na podnoszenie kwalifikacji dla osób fizycznych oraz przedsiębiorców i ich pracowników”

 

Termin i miejsce spotkania:    

Termin: 12 kwietnia  2018r.

Godziny spotkania:  10.00-13.00

Miejsce:  Lokalny Punkt Informacyjny w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 367

 

 

Tematyka spotkania:

Tematyka spotkania skierowana jest do osób zainteresowanych uzyskaniem wsparcia z funduszy europejskich na podnoszenie kwalifikacji zawodowych, poprzez udział w kursach, stażach i praktykach, jak również skupia się na wsparciu szkoleniowym w ramach usług rozwojowych (Poddziałanie 8.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego WSL), które przeznaczone jest dla przedsiębiorców z sektora MŚP (również dla osób samozatrudnionych) i ich pracowników.

 

Zasady rekrutacji:

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego ( formularz dostępny na stronie bcp.org.pl w zakładce Aktualności LPI) i przesłanie go na następujący adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Warunkiem uczestnictwa będzie otrzymanie potwierdzenia drogą e-mail.

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Jeżeli ze względu na niepełnosprawność i/lub stan zdrowia potrzebują Państwo szczególnych udogodnień, to prosimy o kontakt.

Udział w szkoleniu  jest BEZPŁATNY

 

Kontakt:

Romana Skalna, tel. 33 49-60-201 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

opublikowano: 28.03.2018



43-382 Bielsko-Biała, ul.Cieszyńska 367 | tel.: 33 / 49 60 200 | fax : 33 / 49 60 222 | e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.