+48 33 496 02 00

Zmiana siedziby Stowarzyszenia BCP

 Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości zmienia swoją siedzibę. W związku z powyższym od 01 lipca 2021r. nasza działalność, jak również realizowane przez nas Projekty będą zlokalizowane w Bielsku-Białej przy ul. Zacisze 5.

Zapraszamy na Zacisze !

Wielki Piątek dniem wolnym w BCP

Szanowni Państwo,

 

W dniu 02.04.2021 (Wielki Piątek) Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości będzie nieczynne.

 

Dotacje na własny biznes - dla Czechowic-Dziedzic (II edycja)

 -------------------------------------------------

20.09.2021

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z Gminą Czechowice-Dziedzice informują o wynikach drugiego naboru formularzy rekrutacyjnych do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II".

 

Poniżej znajduje się lista rankingowa. Ocena pozytywna jest jednoznaczna z zaproszeniem do kolejnego etapu rekrutacji - na rozmowę z doradcą zawodowym.

 

Zgodnie z Regulaminem Rekrutacji, aby uzyskać ocenę pozytywna należało otrzymać min 60% punktów (tj. 30 pkt.). Podana punktacja jest średnią z ocen dwóch oceniających.

 

LP NR FORMULARZA PUNKTACJA WYNIK
1 40/UM/2021 45 pozytywny
2 20/BCP/2021 43 pozytywny
3 22/BCP/2021 41,5 pozytywny
4 26/BCP/2021 41,5 pozytywny
5 33/UM/2021 40 pozytywny
6 21/BCP/2021 39 pozytywny
7 23/BCP/2021 36 pozytywny
8 25/BCP/2021 34,5 pozytywny
9 24/BCP/2021 33 pozytywny
10 17/BCP/2021 32,5 pozytywny
11 34/UM/2021 31,5 pozytywny
12 15/BCP/2021 30 pozytywny
13 16/BCP/2021 30 pozytywny
14 19/BCP/2021 30 pozytywny
15 37/UM/2021 30 pozytywny
16 39/UM/2021 30 pozytywny
17 27/BCP/2021 30 pozytywny
18 18/BCP/2021 27 negatywny
19 38/UM/2021 25,5 negatywny
20 35/UM/2021 19,5 negatywny
21 30/UM/2021 - wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji
22 31/UM/2021 - wniosek wycofano
23 32/UM/2021 - wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji
24 36/UM/2021 - wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

 

-----------------------------------------------------------

Zapraszamy na spotkanie informacyjne on-line dotyczące projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach- Dziedzicach II".

Spotkanie odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Google Meet, w czwartek 26.08.2021 o godzinie 10:00.

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

 ----------------------------------------------------------

28.07.2021

Informujemy, że od 30 sierpnia do 10 września 2021 r. odbędzie się druga tura naboru do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach- Dziedzicach II".

 

Projekt skierowany jest wyłącznie do mieszkańców Gminy Czechowice-Dziedzice, powyżej 30r. życia, niepracujących i należących do jednej z kategorii:

- kobiet, w szczególności powracających po przerwie związanej z urodzeniem dziecka,

- osób powyżej 50 roku życia,

- o niskich kwalifikacjach

- osób z niepełnosprawnościami 

- osób długotrwale bezrobotnych

(z wyłączeniem osób odbywających karę pozbawienia wolności).

 

Uczestnicy projektu: wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach, skorzystają z bezpłatnego doradztwa przed i po rozpoczęciu działalności gospodarczej, uzyskają bezzwrotną dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej 23 050,00 zł, uzyskają wsparcie finansowe w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej do 2 600,00 zł miesięcznie.

 

Osobiście dokumenty rekrutacyjne (Formularz Rekrutacyjny) można składać w:

- Biurze Projektu: Stowarzyszenie „Bielskie Centrum Przedsiębiorczości” ul. Zacisze 5, Bielsko-Biała w godzinach otwarcia biura – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

- Siedzibie Partnera Projektu: na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1 w godzinach pracy Urzędu: od poniedziałku do środy 7.30 – 15.30, w czwartki 7.30-17.30 oraz w piątki 7.30 -13.30.  lub w Wydziale Strategii i Rozwoju (po wcześniejszym umówieniu się) - biuro otwarte w godzinach: poniedziałki, środy, piątki od 7:30 do 15:30; wtorki, czwartki od 8:00 do 18:00.

 

 

Informacje pod nr tel.: 699 710 063, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Przed złożeniem Formularza rekrutacyjnego należy zapoznać się z Regulaminem Rekrutacji Uczestników.

---------------------------------------------------------------------------

23.07.2021

Po zakończonym naborze wniosków na wsparcie pomostowe przedstawiamy listę wyników:

NR WNIOSKU WYNIK przyznana kwota wsparcia
1/BCP/2021/WP pozytywny 15 600,00 zł
2/BCP/2021/WP pozytywny  15 600,00 zł
3/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
4/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
5/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
6/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
7/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
8/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
9/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
10/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
11/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
12/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
13/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł
14/BCP/2021/WP pozytywny   15 600,00 zł

 

 

------------------------------------------------------------------

30.06.2021

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny biznesplanów.

 

Gratulujemy wszystkim uczestnikom projektu!

 

NR BIZNESPLANU PUNKTACJA WYNIK
1/BCP/2021/BP 100 pozytywny
4/BCP/2021/BP 98,5 pozytywny
11/BCP/2021/BP 96,5 pozytywny
8/BCP/2021/BP 95 pozytywny
14/BCP/2021/BP 91,5 pozytywny
3/BCP/2021/BP 90,5 pozytywny
7/BCP/2021/BP 90,5 pozytywny
2/BCP/2021/BP 90 pozytywny
12/BCP/2021/BP 88 pozytywny
6/BCP/2021/BP 87 pozytywny
5/BCP/2021/BP 86,5 pozytywny
13/BCP/2021/BP 77,5 pozytywny
9/BCP/2021/BP 77 pozytywny
10/BCP/2021/BP 74,5 pozytywny

 

 

--------------------------------------------

15.06.2021

Informacja dla Uczestników Projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II":

 

Informujemy, że nabór wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego będzie odbywał się w charakterze ciągłym od 1.07-31.07.2021. Wnioski można składać po podpisaniu umowy o wsparcie finansowe (w terminie do 14 dni od podpisania umowy).

Nabór będzie odbywał się zgodnie z zapisami określonymi w Regulaminie.

W razie pytań prosimy o kontakt z biurem projektu.

 

-------------------------------------------------------------------

Zgodnie z § 4 ust. 9 Regulaminu Przyznawania Środków Finansowych na Rozwój Przedsiębiorczości  informujemy, iż termin składania Biznesplanów dla Uczestników Projektu "Wsparcie Przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II" zaplanowano

od 7 czerwca 2021 r. do 18 czerwca 2021 r.

 

Biznesplan wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Projektu, zgodnie z wytycznymi opisanymi w Regulaminie

 

 -------------------------------------------------------------------

29.04.2021

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z Gminą Czechowice-Dziedzice informują o wyniku naboru do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II". Poniżej zamieszczone zostały ostateczne listy rankingowe - zgodnie z Regulaminem utworzono osobne listy dla kobiet i mężczyzn. Punktacja jest sumą oceny merytorycznej (z uwzględnieniem procedury odwoławczej), punktów przyznanych podczas rozmowy z doradcą zawodowym oraz punktów dodatkowych.

 

Kobiety:

LP NR FORMULARZA PKT WYNIK
1 2/BCP/2021 58 pozytywny 
2 7/BCP/2021 55,5 pozytywny 
3 11/BCP/2021 54 pozytywny 
4 4/UM/2021 52 pozytywny 
5 14/BCP/2021 52 pozytywny 
6 14/UM/2021 48,5 pozytywny 
7 7/UM/2021 47 pozytywny 
8 11/UM/2021 46,5 pozytywny 
9 1/UM/2021 44,5 pozytywny 
10 13/BCP/2021 44 lista rezerwowa
11 16/UM/2021 43,5 lista rezerwowa
12 1/BCP/2021 43 lista rezerwowa
13 3/UM/2021 42 lista rezerwowa

 

Mężczyźni:

LP NR FORMULARZA PKT WYNIK
1 17/UM/2021 56,5 pozytywny 
2 26/UM/2021 54,5 pozytywny 
3 8/BCP/2021 48 pozytywny 
4 20/UM/2021 47,5 pozytywny 
5 12/BCP/2021 47,5 pozytywny 
6 2/UM/2021 46,5 lista rezerwowa
7 9/UM/2021 45 lista rezerwowa
8 6/UM/2021 43 lista rezerwowa
9 12/UM/2021 41,5 lista rezerwowa
10 3/BCP/2021 39 lista rezerwowa

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------

Poniżej zamieszczamy listę po zakończeniu procedury odwoławczej:

LP

NR FORMULARZA

PUNTACJA

WYNIK

1

2/BCP/2021

47

pozytywny

2

17/UM/2021

45,5

pozytywny

3

7/BCP/2021

44,5

pozytywny

4

26/UM/2021

44,5

pozytywny

5

11/BCP/2021

44

pozytywny

6

4/UM/2021

41

pozytywny

7

14/BCP/2021

41

pozytywny

8

8/BCP/2021

38

pozytywny

9

14/UM/2021

37,5

pozytywny

10

20/UM/2021

36,5

pozytywny

11

12/BCP/2021

36,5

pozytywny

12

7/UM/2021

36

pozytywny

13

2/UM/2021

35,5

pozytywny

14

1/UM/2021

34,5

pozytywny

15

11/UM/2021

34,5

pozytywny

16

9/UM/2021

34

pozytywny

17

1/BCP/2021

33

pozytywny

18

3/UM/2021

33

pozytywny

19

13/BCP/2021

33

pozytywny

20

16/UM/2021

32,5

pozytywny

21

6/UM/2021

32

pozytywny

22

12/UM/2021

31,5

pozytywny

23

3/BCP/2021

30

pozytywny

24

5/BCP/2021

29

negatywny

25

10/BCP/2021

29

negatywny

26

6/BCP/2021

28

negatywny

27

5/UM/2021

26

negatywny

28

13/UM/2021

26

negatywny

29

8/UM/2021

25

negatywny

30

19/UM/2021

22,5

negatywny

31

21/UM/2021

22,5

negatywny

32

15/UM/2021

21

negatywny

33

18/UM/2021

21

negatywny

34

25/UM/2021

20,5

negatywny

35

10/UM/2021

19,5

negatywny

36

9/BCP/2021

19

negatywny

37

29/UM/2021

16,5

negatywny

38

4/BCP/2021

8,5

negatywny

39

22/UM/2021

8,5

negatywny

40

23/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

41

24/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

42

27/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

43

28/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

 

 

 ----------------------------------------------------------------

9.04.2021

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z Gminą Czechowice-Dziedzice informują o wyniku naboru formularzy rekrutacyjnych do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II".

 

Poniżej lista rankingowa. Ocena pozytywna jest jednoznaczna z zaproszeniem do kolejnego etapu rekrutacji - na rozmowę z doradcą zawodowym.

 

Zgodnie z Regulaminem Rekrutacji, aby uzyskać ocenę pozytywna należało otrzymać min 60% punktów (tj. 30 pkt.). Podana punktacja jest średnią z ocen dwóch oceniających.

 

LP

NR FORMULARZA

PUNTACJA

WYNIK

1

2/BCP/2021

47

pozytywny

2

17/UM/2021

45,5

pozytywny

3

7/BCP/2021

44,5

pozytywny

4

11/BCP/2021

44

pozytywny

5

26/UM/2021

42,5

pozytywny

6

4/UM/2021

41

pozytywny

7

14/BCP/2021

41

pozytywny

8

8/BCP/2021

38

pozytywny

9

14/UM/2021

37,5

pozytywny

10

20/UM/2021

36,5

pozytywny

11

12/BCP/2021

36,5

pozytywny

12

7/UM/2021

36

pozytywny

13

2/UM/2021

35,5

pozytywny

14

1/UM/2021

34,5

pozytywny

15

11/UM/2021

34,5

pozytywny

16

9/UM/2021

34

pozytywny

17

1/BCP/2021

33

pozytywny

18

3/UM/2021

33

pozytywny

19

13/BCP/2021

33

pozytywny

20

16/UM/2021

32,5

pozytywny

21

6/UM/2021

32

pozytywny

22

12/UM/2021

31,5

pozytywny

23

3/BCP/2021

30

pozytywny

24

5/BCP/2021

29

negatywny

25

10/BCP/2021

29

negatywny

26

6/BCP/2021

28

negatywny

27

5/UM/2021

26

negatywny

28

13/UM/2021

26

negatywny

29

8/UM/2021

25

negatywny

30

19/UM/2021

22,5

negatywny

31

21/UM/2021

22,5

negatywny

32

15/UM/2021

21

negatywny

33

18/UM/2021

21

negatywny

34

25/UM/2021

20,5

negatywny

35

10/UM/2021

19,5

negatywny

36

9/BCP/2021

19

negatywny

37

29/UM/2021

16,5

negatywny

38

4/BCP/2021

8,5

negatywny

39

22/UM/2021

8,5

negatywny

40

23/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

41

24/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

42

27/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

43

28/UM/2021

-

wniosek odrzucony - nie spełnia wymogów formalnych określonych w Regulaminie Rekrutacji

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.03.2021

Zapraszamy na spotkanie informacyjne on-line dotyczące projektu „Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II”.

Spotkanie odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Google Meet, w czwartek 11.03.2021 o godzinie 10:00.

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.03.2021

Informujemy, że od 15 marca do 26 marca 2021 r., można składać dokumenty rekrutacyjne (Formularz Rekrutacyjny) do projektu "Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach- Dziedzicach II".

Formularz Rekrutacyjny oraz Regulamin Rekrutacji Uczestników znajduje się w załącznikach na dole strony.

Osobiście dokumenty można składać w:

- Biurze Projektu: Stowarzyszenie „Bielskie Centrum Przedsiębiorczości” ul. Cieszyńska 367, Bielsko-Biała w godzinach otwarcia biura – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

- Siedzibie Partnera Projektu: na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1 w godzinach pracy Urzędu: od poniedziałku do środy 7.30 – 15.30, w czwartki 7.30-17.30 oraz w piątki 7.30 -13.30.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości wraz z partnerem Gminą Czechowice-Dziedzice od stycznia 2021r. rozpoczęło realizację projektu „Wsparcie przedsiębiorczości w Czechowicach-Dziedzicach II” w ramach Poddziałania 7.3.3. „Promocja samozatrudnienia" Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Projekt skierowany jest wyłącznie do mieszkańców Gminy Czechowice-Dziedzice.


Jego głównym celem jest kompleksowe wsparcie działań zmierzających do rozwoju przedsiębiorczości i samozatrudnienia 27 (18 kobiet/ 9 mężczyzn) przedsiębiorczych osób powyżej 30r. życia, niepracujących i należących do jednej z kategorii:

- kobiet w szczególności powracających po przerwie związanej z urodzeniem dziecka,

- osób powyżej 50 roku życia,

- o niskich kwalifikacjach

- osób z niepełnosprawnościami 

- osób długotrwale bezrobotnych

oraz osób ubogich pracujących lub pracujących na umowach krótkoterminowych i cywilnoprawnych (do 120% minimalnego wynagrodzenia)

 

(z wyłączeniem osób odbywających karę pozbawienia wolności).

 

Uczestnicy projektu: wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach, skorzystają z bezpłatnego doradztwa przed i po rozpoczęciu działalności gospodarczej, uzyskają bezzwrotną dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej 23 050 zł, uzyskają wsparcie finansowe w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej do 2.600,00 zł miesięcznie.

 

Informacje pod nr tel.: 699 710 063; 33 496 02 00

Attachments:
Download this file (Regulamin przyznawania środków.pdf)Regulamin przyznawania środków.pdf[ ]Super User2063 kB
Download this file (Regulamin rekrutacji uczestników.pdf)Regulamin rekrutacji uczestników.pdf[ ]Super User2241 kB
Download this file (Wskazówki do wypełnienia formularza rekrutacyjnego.pdf)Wskazówki do wypełnienia formularza rekrutacyjnego.pdf[ ]Super User1908 kB
Download this file (Zał.1 Formularz rekrutacyjny wersja cz-b.docx)Zał.1 Formularz rekrutacyjny wersja cz-b.docx[ ]Super User92 kB
Download this file (Zał.1 Formularz rekrutacyjny wersja kolor.docx)Zał.1 Formularz rekrutacyjny wersja kolor.docx[ ]Super User750 kB
Download this file (Zał.2 Karta oceny formalnej.pdf)Zał.2 Karta oceny formalnej.pdf[ ]Super User1463 kB
Download this file (Zał.3 Karta oceny merytorycznej.pdf)Zał.3 Karta oceny merytorycznej.pdf[ ]Super User1356 kB
Download this file (Zał.4 Karta oceny rozmowy.pdf)Zał.4 Karta oceny rozmowy.pdf[ ]Super User1349 kB
Download this file (Zał.5 Zbiorcze zestawienie punktow.pdf)Zał.5 Zbiorcze zestawienie punktow.pdf[ ]Super User1287 kB
Download this file (Zał.6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf)Zał.6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf[ ]Super User1499 kB
Download this file (Zał.7 Opis sektorów wykluczonych.pdf)Zał.7 Opis sektorów wykluczonych.pdf[ ]Super User1829 kB
Download this file (Załącznik nr 1 Biznesplan.pdf)Załącznik nr 1 Biznesplan.pdf[ ]Super User1347 kB
Download this file (Załącznik nr 10 Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf)Załącznik nr 10 Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf[ ]Super User1056 kB
Download this file (Załącznik nr 11 Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)Załącznik nr 11 Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User1263 kB
Download this file (Załącznik nr 12 Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)Załącznik nr 12 Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User1334 kB
Download this file (Załącznik nr 13 Wzór umowy pomostowe.pdf)Załącznik nr 13 Wzór umowy pomostowe.pdf[ ]Super User1240 kB
Download this file (Załącznik nr 14 Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf)Załącznik nr 14 Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf[ ]Super User1214 kB
Download this file (Załącznik nr 15 Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf)Załącznik nr 15 Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf[ ]Super User580 kB
Download this file (Załącznik nr 2 Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf)Załącznik nr 2 Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf[ ]Super User1236 kB
Download this file (Załącznik nr 3 Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf)Załącznik nr 3 Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf[ ]Super User1236 kB
Download this file (Załącznik nr 4 Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf)Załącznik nr 4 Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf[ ]Super User1470 kB
Download this file (Załącznik nr 5 Zbior_oswiadczen.pdf)Załącznik nr 5 Zbior_oswiadczen.pdf[ ]Super User1129 kB
Download this file (Załącznik nr 6 Karta oceny biznesplanu.pdf)Załącznik nr 6 Karta oceny biznesplanu.pdf[ ]Super User1514 kB
Download this file (Załącznik nr 7 Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf)Załącznik nr 7 Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf[ ]Super User1358 kB
Download this file (Załącznik nr 8 Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf)Załącznik nr 8 Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User1390 kB
Download this file (Załącznik nr 9 Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf)Załącznik nr 9 Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf[ ]Super User1072 kB

Dotacje na rozpoczęcie działalności dla mieszkańców Bielska-Białej

 

 

---------------------------------------------------------------

Informacja dla Uczestników Projektu "Twoja firma - mostem do sukcesu!":

Nabór wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego trwać będzie od 22 czerwca 2021 r. do 21 lipca 2021 r.i odbywał się będzie w charakterze ciągłym. Szczegóły na stronie internetowej Urzędu Miasta i w Regulaminie.

 

---------------------------------------------------------------------------

2021-04-30

 

Zgodnie z § 4 ust. 9 Regulaminu Przyznawania Środków Finansowych na Rozwój Przedsiębiorczości  informujemy, iż termin składania Biznesplanów dla Uczestników Projektu "Twoja firma - mostem do sukcesu!" zaplanowano od 17 maja 2021 r. do 28 maja 2021 r.

 

Biznesplan wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Projektu w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, pok. 227, zgodnie z wytycznymi opisanymi w Regulaminie.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

2021- 04-06

Informujemy, ze zakończono procedurę rekrutacyjną (wraz z procedurą odwoławczą) w projekcie "Twoja firma - mostem do sukcesu!", a wyniki opublikowano na stronie Urzędu Miasta w Bielsku-Białej.

Osoby, które znajdują się na opublikowanych listach uczestników i uczestniczek projektu, są zobowiązane dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w projekcie tj:

a. W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy -
zaświadczenie poświadczające rejestrację wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy
(wystawione w terminie maksymalnie 10 dni roboczych przed dniem jego złożenia) - osoby długotrwale bezrobotne - za okres obejmujący 12 miesięcy
b. W przypadku osób bezrobotnych, biernych zawodowo – zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych potwierdzających status tej osoby jako bezrobotnej lub biernej zawodowo w dniu
jego wydania (ważne przez okres 30 dni od dnia ich wydania)-  osoby długotrwale bezrobotne - za okres obejmujący 12 miesięcy
c. W przypadku osób z niepełnosprawnościami uwierzytelniona przez kandydata/tkę kserokopia
dokumentu potwierdzającego status osoby z niepełnosprawnościami

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z biurem projektu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-03-10

Wyniki oceny merytorycznej formularzy rekrutacyjnych znajdują się na stronie Urzędu Miasta w Bielsku-Białej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-02-01

Zapraszamy na spotkanie informacyjne on-line dotyczące projektu „Twoja firma – mostem do sukcesu!” realizowanego przez Miasto Bielsko-Biała wraz ze Stowarzyszeniem Bielskie Centrum Przedsiębiorczościw ramach Poddziałania 7.3.3. „Promocja samozatrudnienia".

Spotkania odbędą się za pośrednictwem aplikacji Google Meet, w dwóch terminach:

8.02.2021 godzina 15:00

9.02.2021 godzina 9:00

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. wraz ze wskazaniem jednego z podanych terminów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021-01-27

Informujemy, że od 4 lutego do 19 lutego 2021 r., można składać dokumenty rekrutacyjne do projektu "Twoja firma – mostem do sukcesu".

 

Rekrutacja w ramach projektu będzie prowadzona w 4 etapach:

  • ETAP 1: nabór dokumentów rekrutacyjnych,
  • ETAP 2: ocena formalna Formularzy rekrutacyjnych,
  • ETAP 3: ocena merytoryczna Formularzy rekrutacyjnych,
  • ETAP 4: rozmowa z doradcą zawodowym.

 

Dokumenty rekrutacyjne można składać zgodnie z zapisami Regulaminu Rekrutacji Uczestników.

Osobiście dokumenty można składać w Biurze projektu (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 33 497-14-91)  - Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, pokój 227.

 

Biuro projektu otwarte:
poniedziałek:              7.30 –15.30,
wtorek:                       7.30 –18.00,
środa:                         7.30 –15.30,
czwartek:                    7.30 –18.00,
piątek:                         7.30 –13.00

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Miasto Bielsko-Biała

wraz ze Stowarzyszeniem Bielskie Centrum Przedsiębiorczości

rozpocznie realizację projektu „Twoja firma – mostem do sukcesu!”

w ramach Poddziałania 7.3.3.

„Promocja samozatrudnienia"

 

 

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Głównym celem projektu jest kompleksowe wsparcie działań zmierzających do rozwoju przedsiębiorczości i samozatrudnienia 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. os. powyżej 50r.
życia, kobiety, os.niepełnosprawne,os.długotrwale bezrobotne,os.o niskich kwalifikacjach  – mieszkańców Bielska-Białej.

 


Wszyscy uczestnicy projektu:

  • wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach,
  • skorzystają z bezpłatnego doradztwa,
  • uzyskają bezzwrotną dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej do
    23.050,00 zł,
  • uzyskają wsparcie finansowe w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej do 2.600,00 zł miesięcznie.

 

Harmonogram projektu:

Rozpoczęcie projektu planowane jest na pierwszy kwartał 2021. 

Szczegóły będą znane wkrótce.

Informacje pod nr tel.: 699 710 063; 33 496 02 00

 

Attachments:
Download this file (ETAP1 Regulamin rekrutacji uczestników.pdf)ETAP1 Regulamin rekrutacji uczestników.pdf[ ]Super User444 kB
Download this file (ETAP1 Zal_1 Formularz rekrutacyjny.doc)ETAP1 Zal_1 Formularz rekrutacyjny.doc[ ]Super User872 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_2 karta oceny.pdf)ETAP1 zal_nr_2 karta oceny.pdf[ ]Super User335 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_3 karta_oceny_merytorycznej.pdf)ETAP1 zal_nr_3 karta_oceny_merytorycznej.pdf[ ]Super User265 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_4 karta oceny rozmowy.pdf)ETAP1 zal_nr_4 karta oceny rozmowy.pdf[ ]Super User203 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_5 zbiorcze_zestawienie_przyznanych_punktow.pdf)ETAP1 zal_nr_5 zbiorcze_zestawienie_przyznanych_punktow.pdf[ ]Super User185 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf)ETAP1 zal_nr_6 Formularz_diagnozy_potrzeb_szkoleniowo-doradczych.pdf[ ]Super User208 kB
Download this file (ETAP1 zal_nr_7 Opis_sektorow_wykluczonych.pdf)ETAP1 zal_nr_7 Opis_sektorow_wykluczonych.pdf[ ]Super User951 kB
Download this file (ETAP2 Regulamin przyznawania środków.pdf)ETAP2 Regulamin przyznawania środków.pdf[ ]Super User428 kB
Download this file (ETAP2 Zal._10_Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf)ETAP2 Zal._10_Oswiadczenie_o_niekorzystaniu_rownolegle_z_dwoch_roznych_zrodeł.pdf[ ]Super User149 kB
Download this file (ETAP2 Zal._11_Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._11_Karta_weryfikacji_formalnej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User218 kB
Download this file (ETAP2 Zal._12_Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._12_Karta_oceny_merytorycznej_wniosku_o_przyznanie_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User217 kB
Download this file (ETAP2 Zal._13_ Wzór umowy pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._13_ Wzór umowy pomostowe.pdf[ ]Super User289 kB
Download this file (ETAP2 Zal._14_Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._14_Wzór Aneksu do umowy pomostowe.pdf[ ]Super User300 kB
Download this file (ETAP2 Zal._15_Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf)ETAP2 Zal._15_Szczegółowe zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego podstawowegoprzedłuzonego.pdf[ ]Super User114 kB
Download this file (ETAP2 Zal._16_Wzor_zaswiadczenia_o_pomocy_de_minimis.pdf)ETAP2 Zal._16_Wzor_zaswiadczenia_o_pomocy_de_minimis.pdf[ ]Super User100 kB
Download this file (ETAP2 Zal._1_Biznesplan.pdf)ETAP2 Zal._1_Biznesplan.pdf[ ]Super User309 kB
Download this file (ETAP2 Zal._2_Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf)ETAP2 Zal._2_Oswiadczenie_o_wysokosci_otrzymanej_pomocy_de_minims_lub_nieotrzymaniu_pomocy_de_minim.pdf[ ]Super User191 kB
Download this file (ETAP2 Zal._3_Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf)ETAP2 Zal._3_Formularz_informacji_przedst._przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minims.pdf[ ]Super User190 kB
Download this file (ETAP2 Zal._4_Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf)ETAP2 Zal._4_Szczegolowe_zestawienie_towarow_i_usług_Biznesplan.pdf[ ]Super User199 kB
Download this file (ETAP2 Zal._5_Zbior_oswiadczen.pdf)ETAP2 Zal._5_Zbior_oswiadczen.pdf[ ]Super User191 kB
Download this file (ETAP2 Zal._6_Karta oceny biznesplanu.pdf)ETAP2 Zal._6_Karta oceny biznesplanu.pdf[ ]Super User312 kB
Download this file (ETAP2 Zal._7_Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf)ETAP2 Zal._7_Wzór umowy o udzielenie wsparcia finansowego.pdf[ ]Super User323 kB
Download this file (ETAP2 Zal._8_Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf)ETAP2 Zal._8_Wniosek_o_przyznanie_podstawowego_lub_przedłużonego_wsparcia_pomostowego.pdf[ ]Super User281 kB
Download this file (ETAP2 Zal._9_Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf)ETAP2 Zal._9_Harmonogram_rzeczowo-finansowy_wsparcie_pomostowe.pdf[ ]Super User152 kB
Download this file (Lista rankingowa z podpisem.pdf)Lista rankingowa z podpisem.pdf[ ]Super User549 kB
Download this file (wzór druku US-7.pdf)wzór druku US-7.pdf[ ]Super User81 kB
Download this file (wzór zaświadczenia ZUS.pdf)wzór zaświadczenia ZUS.pdf[ ]Super User1087 kB

BCP PRACA ZDALNA

Szanowni Państwo!

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 („koronawirusa”),
od 16 marca 2020 r. do odwołania,
pracownicy Stowarzyszenia Bielskie Centrum Przedsiębiorczości 
będą świadczyli pracę zdalną

 

 

Jednocześnie zapraszamy Państwa serdecznie do kontaktu telefonicznego
oraz elektronicznego.

tel. 33 496 02 00,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Informacja dot. kontaktu do poszczególnych projektów znajduje się na stronach tych projektów (zakładka "PROJEKTY UNIJNE -> REALIZOWANE PROJEKTY")

Godziny otwarcia 24.12.2019

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, iż w dniu 24.12.2019 Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości będzie nieczynne.

 

 

Pożyczki NA START (0,25%)

 

Szanowni Państwo Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości w Bielsku-Białej uprzejmie informuje, że  w swojej  ofercie posiada nową preferencyjną pożyczkę unijną na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Środki Finansowe Funduszu POŻYCZKA NA START w kwocie :

  • 24 858 850,30 zł  pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020), Oś priorytetowa VII, Działania 7.5 - Wsparcie osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej poprzez instrumenty finansowe, Cel szczegółowy -  Rozwój przedsiębiorczości i samozatrudnienia
  • 4 717 050,41 zł pochodzą ze środków własnych Stowarzyszenia Bielskie Centrum Przedsiębiorczości.

 

WARUNKI FINANSOWE POŻYCZKI

  • Maksymalna kwota udzielanej pożyczki wynosi 120 000 zł (100.000 zł ze środków EFS w ramach RPO WSL 2014-2020)
  • Oprocentowanie pożyczki jest stałe i wynosi 0,25%,
  • Maksymalny okres spłaty pożyczki wynosi 7 lat (84 miesiące), przy karencji w spłacie rat do 12 miesięcy.
  • Pożyczka może być przeznaczona na cele inwestycyjne lub obrotowo - inwestycyjne bezpośrednio związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej,
  • Pożyczka nie może być przeznaczona na finansowanie zakupów o charakterze konsumpcyjnym,
  • Fundusz nie pobiera opłat związanych z udzieleniem oraz standardową obsługą pożyczki,
  • Udzielenie pożyczki nie wymaga posiadania wkładu własnego

 

KTO MOŻE SIĘ UBIEGAĆ O POŻYCZKĘ?

O wsparcie pożyczkowe MOGĄ ubiegać się osoby fizyczne spełniające łącznie podane poniżej warunki:

  • planują uruchomić działalność gospodarczą na terenie województwa śląskiego,
  • są bezrobotne, bierne zawodowo ,
  • ukończyły 30 rok życia i nie były karane za przestępstwa skarbowe oraz korzystają w pełni z praw publicznych i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
  • nie posiadały zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o udzielenie pożyczki,
  • nie korzystają równolegle z innych środków publicznych, w tym zwłaszcza środków Funduszu Pracy, PFRON, PROW oraz środków oferowanych w ramach EFS, związanych z podjęciem oraz prowadzeniem działalności gospodarczej

 

Rozszerzona grupa docelowa, do której kierowane jest wsparcie pożyczkowe w ramach działania 7.5 obejmuje osoby w wieku 30+, które stanowią osoby:

  • reemigranci - do tej grupy zaliczani są również repatrianci,
  • imigranci (w tym osoby polskiego pochodzenia),
  • osoby ubogie pracujące,
  • osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny,
  • osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno -prawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają 120% wysokości minimalnego wynagrodzenia.

 

NA JAKIE CELE MOŻNA PRZEZNACZYĆ POŻYCZKĘ?

  • adaptację, remont, modernizację budynków i budowli produkcyjnych, usługowych i handlowych,
  • zakup maszyn i urządzeń, w tym również środków transportu (z wyłączeniem określonym w § 3 pkt. 4 Regulaminu Funkcjonowania Funduszu Pożyczka na Start),
  • zakup oprogramowania informatycznego, licencji i innych praw na dobrach niematerialnych,
  • zakup surowców, materiałów, produktów oraz towarów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,
  • wydatki na promocję działalności gospodarczej, przy czym wydatki te nie mogą stanowić jedynego celu pożyczki
  • bieżące koszty działalności gospodarczej (np. czynsz, księgowość, paliwo, media)

 

WARUNKI UZYSKANIA POŻYCZKI

  • realny pomysł przedsięwzięcia,
  • przedstawienie wiarygodnego zabezpieczenia (hipoteka nieruchomości, poręczenia, zastaw)
  • podstawą ubiegania się o wsparcie pożyczkowe jest złożenie kompletu dokumentów, na które składają się:
    • wniosek o udzielenie pożyczki na rozpoczęcie działalności gospodarczej
    • biznes plan wg wymaganego wzoru
    • zaświadczenie z UP z okresem rejestracji jako osoby bezrobotnej / poszukującej pracy lub zaświadczenie z ZUS  druk US-7  dla osób bezrobotnych niezarejestrowanych w UP,  osoby biernej zawodowo (emeryt, rencista, urlop wychowawczy), osoby ubogiej pracującej
    • dokumenty potwierdzające zabezpieczenie pożyczki
    • pozostałe załączniki

  

WYMAGANE DOKUMENTY DO  WYPEŁNIENIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

(NAJEDŹ NA WYBRANY DOKUMENT I KLIKNIJ DO POBRANIA)

 

1. Wniosek pożyczkowy

2. Biznesplan

3. Zaświadczenie o zatrudnieniu i  oświadczenie majątkowe poręczyciela

4. Oświadczenie RODO (dokument wypełnia: wnioskodawca, współmałżonek wnioskodawcy, każdy poręczyciel i jego współmałżonek)

5. Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis

6. Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis

7. Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy de minimis

8. Upoważnienie do bazy InfoMonitor (dokument wypełnia: wnioskodawca, każdy poręczyciel)

9. Druk ZUS

 


DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE ZABEZPIECZENIE MAJĄTKOWE:

 

 1. Na nieruchomościach:

  • dom, mieszkanie, działka budowlana - aktualny odpis z księgi wieczystej z Sądu,
  • zdjęcia nieruchomości lub operat szacunkowy (w przypadku nieruchomości gruntowej niezabudowanej konieczny jest wypis z planu zagospodarowania lub inny dokument potwierdzający, że jest to działka budowlana).

Wartość nieruchomości musi stanowić min. 150% wartości pożyczki

 

2.  Na ruchomościach:

  • pojazdy, urządzenia i maszyny, inne środki trwałe,
  • zdjęcia przedmiotu, szczegółowy opis przedmiotu 
  • potwierdzenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC/AC/NW.

Wartość ruchomości musi stanowić min. 200% wartości pożyczki

 

 

DOKUMENTY INFORMACYJNE

 

1. Regulamin projektu 

2. Wzór umowy pożyczki

3. Tabela opłat i prowizji 

4. Opis grupy docelowej pożyczki na start

5. Oświadczenie o zakupionych używanych środkach trwałych

 

 

Wniosek można składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Bielskiego Centrum Przedsiębiorczości lub pocztą tradycyjną pod adresem:

 

Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości

 

Fundusz Pożyczkowy

 

43-300 Bielsko-Biała ul. Zacisze 5

 

Z pytaniami dotyczącymi pożyczek prosimy dzwonić pod numery telefonów:

 

- 33 496 02 40, 33 496 02 20, 502 483 753

 

Do wstępnej weryfikacji można przesłać wniosek i biznes plan na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 logo

  

Polecają nas:

http://rpo.slaskie.pl/czytaj/if_wsparcie_pozadotacyjne_010218

 

 Obszar objęcia wsparciem projektu osób z terenu Powiatowych Urzędów Pracy PUP:

Powiat będziński / Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Miasto Bielsko-Biała / Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Miasto Bytom / Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Miasto Chorzów / Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Powiat cieszyński / Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Miasto Częstochowa / Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Miasto Dąbrowa Górnicza / Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miasto Gliwice / Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Miasto Jastrzębie-Zdrój / Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Miasto Jaworzno / Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Miasto Katowice / Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Powiat kłobucki / Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

Powiat lubliniecki / Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Powiat mikołowski / Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie

Miasto Mysłowice / Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Powiat myszkowski / Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Miasto Piekary Śląskie / Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Powiat pszczyński / Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Powiat raciborski / Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Miasto Ruda Śląska / Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Miasto Rybnik / Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miasto Siemianowice Śląskie / Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Miasto Sosnowiec / Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miasto Świętochłowice / Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Powiat tarnogórski / Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Miasto Tychy / Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Powiat wodzisławski / Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Miasto Zabrze / Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Powiat zawierciański / Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Miasto Żory / Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Powiat żywiecki / Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Weekend majowy

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, iż w dniu 02.05.2019 Stowarzyszenie Bielskie Centrum przedsiębiorczości (a tym samym wszystkie realizowane projekty) będzie nieczynne.

Zapraszamy ponownie po weekendzie majowym.

Klauzula informacyjna monitoring

Klauzula informacyjna w zakresie monitoringu wizyjnego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich i danych osobowych jest Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Cieszyńska 367; 43-382 Bielsko-Biała, kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  2. Twoje dane osobowe z monitoringu będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu

a)      zapewnienia  bezpieczeństwa i ochrony mienia w oparciu o uzasadniony interes Administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. f RODO,

b)      zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia na podstawie przepisów prawa tj. art.  22 ² ustawy kodeks pracy

  1. Administrator przetwarza Twój wizerunek.
  2. Odbiorcami Twoich  danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  3. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt 3 będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, chyba że zapis monitoringu obejmuje  zdarzenie, w związku z którym może zostać wszczęte postępowanie – wówczas dane będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
  5. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  6. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  7. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

 


 


43-300 Bielsko-Biała, ul. Zacisze 5 |   tel.: 33/49 60 200 |   e-mail: stowarzyszenie(@małpa)bcp.org.pl